UTJECAJ BICIKLIRANJA NA ZDRAVLJE

Kako bi naše tijelo pravilno funkcioniralo, ono zahtjeva fizičku aktivnost.

Stručnjaci navode kako je dnevno potrebno i dovoljno 30 minuta neke umjerene do intenzivne tjelesne aktivnosti.

Biciklizam se navodi kao idealna aktivnost za održavanje vašeg tijela zdravim, a potiče i mentalnu stabilnost te pridonosi društvenom životu.

ZDRAVSTVENE PREDNOSTI:

SMANJUJE STRES, BOL I POVEĆAVA HORMON SREĆE

Vožnja bicikla opušta um i tijelo. Otpuštaju se endorfini i adrenalin, a druženje i upoznavanje s drugim ljudima istih interesa čini nas sretnijima. Bicikliranje je idealno za osobe koje imaju probleme sa zglobovima, jer dok hodamo možemo prouzročiti još više bolova, a dok pedaliramo koristimo mišiće bedara i potkoljenice te se ne stvara opterećenje na zglobovima.

TONIRANJE MIŠIĆA

Redovnim biciklizmom možete izgraditi mišiće i gornjeg i donjeg dijela tijela, budući da se pedaliranjem aktiviraju sve mišićne skupine. Za održavanje stabilnosti i ravnoteže važnu ulogu imaju trbušni i leđni mišići, dok mišićima ramena i ruku tijelu pružate oslonac. O nogama ne moramo posebno ni govoriti, one su glavni pokretač vaše biciklističke avanture i relaksacije.

CIRKULACIJA I KARDIO

Biciklizam je aktivnost koja ubrzava otkucaje vašeg srca, tako da stvara idealan aerobni trening. Uz to pokretima nogu potičemo cirkulaciju zbog čega dolazi do širenja i protoka hranjivih tvari kroz stanice našeg organizma.  

Zadnja stavka je odabir vašeg "suputnika" kroz bicikliranje i zdravlje. Postoje bicikli različite vrste i namjene - cestovni, brdski, gradski, trekking, e-bike... Osim toga razlika je i u veličini rame, kotača i dodatnim karakteristikama i mogućnostima. Odabir bicikla ovisi o vašim željama i potrebama, gdje ćete se voziti, po kakvom terenu i koliko.

Nakon što donesete odluku koja vrsta bicikla bi zadovoljavala vaše potrebe, ponudu modela možete potražiti na našem webshopu.