Kross Hexagon 5.0 29

Vrijeme koje je pred nama iziskuje promijene, prvenstveno u smislu potrošnje.

Opet ćemo postati štedljiviji nego inače i svakako ćemo mijenjati navike. Cijene goriva rastu pa će se pedalirati više nego ikada. U tom duhu, mi ćemo se više voziti na biciklima, manje u autima i probati promijeniti svoje životne navike i očekivanja. Kako nas je pandemija prisilila na promijene od kojih danas u nekima uživamo i više smo vani i u prirodi nego ikad prije, tako će nas i sve ovo što dolazi potaći da nađemo što nas tjera i gura dalje.

Na tom tragu smo probali jedan od brdskih modela Kross proizvođača o kojem smo već pisali. Iako ne spada na sami početak klase, ovaj model možemo tumačiti kao ulazni model u svijet pedaliranja po terenima koji nisu prekriveni samo asfaltom.
Hexagon 5.0 je bicikl namijenjen onima koji koriste bicikl za gradske vožnje preko tjedna, a vikendom vole otići na neke duže izlete gdje će asfalt zamijeniti zemljanom podlogom, sljemenski makadami i fino utabane staze su odličan teren za ovakav bicikl i kako ćete graditi kondiciju tako ćete ga i ozbiljnije koristiti. Prednja suspenzija SR Suntour XCE 28 sa 80 mm hoda ukazuje da ćete Hexagon najčešće voziti po nešto blažem brdskom terenu. Hexagon 5.0 dolazi sa Shimano hidrauličnim disk kočnicama te pogonskom grupom od 24 stupnja prijenosa također Shimano brenda. Shimano hidraulične kočnice doprinose sigurnosti i upravljivosti Hexagon-om. Prednost hidraulike je svakako finija modulacija kočenja na bržim segmentima gdje je potrebno umjereno dozirati prednju i stražnju kočnicu kako bi zadržali trakciju i smjer kretanja.

Tourney prednji te Acera stražnji mjenjač odrađuju posao bez greške i sa redovnim održavanjem mogu raditi godinama bez problema, a uz 24 stupnja prijenosa nećete imati problema savladati i ozbiljnije uspone.

Aluminijski okvir je geometrije XC bicikla na kojem se sjedni nešto aktivnije, ali i dalje udobno. Zbog jednostavnosti izvedbe, neki bužiri su provedeni unutar okvira dok neki s donje strane gornje cijevi okvira. Ako pravilno podesite visinu lule volana te nagib i visinu sjedala, dobit ćete dobru poziciju sjedenja te ćete moći bez problema odraditi dužu i ozbiljniju vožnju.



29” kotači sa aluminijskim obručima su svakako još jedna prednost i doprinose na udobnosti prilikom vožnje po neravnom terenu. Brdske Mitas gume su se pokazale sasvim dobar odabir za ovaj model iako bismo voljeli malo više volumena za dodatnu udobnost i trakciju. Čim se potroše možete i o tome razmišljati.

Ovo je idealan bicikl za vaše prve bike avanture ;).

 

izvor: biker.hr